
Nemt og enkelt!
Vi er der fra start til slut!
BOLIG·NET A/S har siden 2001 leveret løsninger til boligforeninger overalt i Danmark. Vores fokus er altid rettet mod kunderne og vi koncentrerer os udelukkende om, at kunne tilbyde gennemprøvede løsninger, der dækker den enkelte kundes behov.
Hver dag gør vi vores bedste for at gøre det let for vores kunder. Vi sørger for installationen af netværket, drift og overvågning i dagligdagen og ikke mindst support til jeres beboere hvis behovet opstår.
Samtidig leverer vi løsninger, der ikke blot opfylder nutidens behov, men som også er forberedt på fremtiden.
Bestil tilbud

Så nemt er det!
Vi gør faktisk det meste af arbejdet med at få jer igang eller over på BOLIG·NETs fiber. Vi hjælper jer i hele processen, lige fra installation, til information af beboerne under installations-processen til efterfølgende at svare på beboers spørgsmål.
De vigtigste ting vi skal have undersøgt fra start er:
1.Er der allerede fiber (fiber fra vejen og ind til jeres boligforening) hos jer eller skal vi etablere en ny?
2.Har I allerede en PDS-kabling i foreningen, som er trukket til hver lejlighed?
Har I ikke allerede en kabling, hjælper vi jer naturligvis på vej.
3.Hvilke hastighed ønsker I, og ønsker alle internet eller kun få?
Vi tilbyder typisk hastigheder fra 100/100 Mbit til hver lejlighed, så alle er sikre på at kunne udbytte internettets muligheder fuldt ud.
Alt det hjælper vi jer selvfølgelig med og herefter har I et skræddersyet tilbud i hånden.
I behøver blot at kontakte os, så aftaler vi den videre proces.
Bestil tilbud

Service og support
Service
BOLIG·NETs serviceaftale sikre døgnbemandet overvågning af kredsløbet til foreningen samt alt foreningens aktive udstyr, 24 timer i døgnet, 365 dage om året. Herved opdages og afhjælpes fejl og uhensigtsmæssigheder i nettet, ofte inden beboerne bliver berørt.
Bestyrelsen og varmemesteren får naturligvis et specielt telefonnummer, hvor de i tilfælde af nedbrud, døgnet rundt kan få kontakt til vores driftsvagt.
Support
Vores venlige og kompetente kundeservice sidder klar til at hjælpe med alle spørgsmål omkring BOLIG·NET løsningen. Vi har åbent indtil kl. 20.00, og vi svarer både på telefon, e-mail og chat. Vi har en gennemsnitlig telefonventetid på under 20 sekunder, og e-mail besvares indenfor få timer.

Få et skræddersyet tilbud
Har vi vakt jeres interesse, og kunne i tænke jer at høre mere om hvad vi kan tilbyde netop jeres boligforening?
