Generelt

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål herunder, så kan du prøve,
om du kan finde svaret på bolig:net Mobils kundeservice-side.

Hvordan sætter jeg mail op på mobil eller tablet?

Klik her hvis du bruger Android (Samsung, HTC, Nokia m.m.)
Klik her hvis du bruger iOS (iPhone eller iPad)

Jeg har mistet koden til min mail?

Koden til din mail er den samme du bruger til at logge ind på selvbetjeningssiden. Har du mistet koden til selvbetjeningssiden, kan du få den tilsendt ved at gå ind på mit.bolignet.dk og trykke på "Glemt kode". Virker dette ikke, kan kundeservice sende koden.

Spærring af SIM-kort

Mister du din telefon eller har du behov for at få spærret dit SIM-kort, kan dette gøres døgnet rundt på ”min side” på www.bolignetmobil.dk. Du finder funktionen under punktet "PIN & PUK koder". Skulle du have problemer med at gøre dette, kan du altid kontakte os telefonisk på 70 27 70 67 og få hjælp til dette.

Er der dækning på min adresse?

bolig:net Mobil anvender Telias netværk, der i dag er lagt sammen med Telenors netværk og det er blevet til Danmarks bedste netværk til mobiltelefoni. Du kan se på vores dækningskort, hvor godt vi dækker på din adresse.

Hvad er 3G og 4G netværk og understøtter I det?

3G og 4G er betegnelser for den type af signal din mobiltelefon bruger til at kommunikere med vores antenner. For dig, som kunde, betyder begreberne blot, hvor hurtigt du kan hente og sende data fra din telefon. 3G giver op til 20/4 Mbit og 4G giver helt op til 71/43 Mbit, alt afhængig af signalstyrke og antal brugere i nærheden af dig. Med bolig:net Mobil har alle vores kunder gratis adgang til 4G netværket, de steder hvor vi dækker. Alle andre steder vil vi være dækkende med 3G. Du kan se på vores dækningskort, hvor godt vi dækker 3G/4G på din adresse.

Kan jeg bruge min telefon i udlandet?

Ja, du er allerede "tilmeldt" udlandstelefoni, når du har et bolig:net Mobil abonnement. Du skal dog være opmærksom på, at der er andre priser, når du ringer til udlandet selvom du er i Danmark. Ligeledes kan det være meget dyrt at benytte din mobiltelefon i udlandet, så det er en god idé at kontrollere priserne på forhånd, hvis du overvejer at tage ud at rejse. Ligeledes skal du være opmærksom på, at hvis du har viderestilling eller telefonsvarer slået til mens du er i udlandet, så betaler du den gældende udlandske minuttakst, når folk ringer til dig og kaldet viderestilles eller går til din telefonsvarer. Det kan derfor anbefales at slå de funtioner fra FØR du forlader Danmark.

Hvilket SIM-kort sender I ud (micro, nano osv.)?

Hos bolig:net Mobil har vi gjort det nemt at vælge simkort – vi har nemlig kun en slags med det hele i. Dvs. at du får et simkort, hvor der både er en micro- og nano størrelse i, samt adgang til 2G, 3G og 4G netværket.

Opsigelse og binding

Hos bolig:net Mobil er der ingen binding eller lang opsigelses periode. Hvis du ønsker at opsige dit nummer hos os, skal du bare sende en mail til kundeservice@bolignet.dk. Herefter vil du modtage en bekræftelse på din opsigelse.

Ring til os på 70 27 70 67 eller skriv en email til info@bolignet.dk
Herlev Hovedgade 15, DK-2730 Herlev
Ved brug af dette site godkendes brug af cookies til analyse, tracking og personalisering af indhold. Læs mere om cookie-politik