Generelt

Hvordan bliver jeg tilmeldt PBS?

Du kan tilmelde dig PBS første gang du betaler din faktura via netbank, eller du kan gøre det på vores selvbetjenings side.

Hvis du ikke kan få det til at virke, er du velkommen til at ringe til os, så er vi klar til at hjælpe dig

Jeg er tilmeldt PBS, men modtager stadig faktura på papir?

Der kan være gået noget galt med din tilmelding. Her skal du kontakte din bank og høre om den kan se hvad der er sket. Eller du kan kontakte vores regnskabsafdeling og de vil undersøge sagen sammen med dig.

Jeg skal bruge mine faktura men kan ikke finde den?

Kontakt vores regnskabsafdeling enten på regnskab@bolignet.dk eller på 70 27 70 67 og du får en kopi tilsendt på din mail.

Jeg forstår ikke min faktura?

Vi sender fakturaer ud en gang hver 3. måned og dette er altid forud. Når du kigger på din faktura, kan du se perioden du bliver opkrævet for. Det står altid på fakturaen. Har du yderligere spørgsmål til din faktura, er du altid velkommen til at ringe til os.

Hvorfor bliver jeg opkrævet for forskellige perioder?

Hvis du har telefoni vil du altid blive opkrævet bagud, da vi kun kan opkræve dig for samtaler du allerede har foretaget. Abonnementer bliver altid opkrævet forud.

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Der skal du skrive til os på regnskab@bolignet.dk og oplyse dit navn og adresse. Vær opmærksom på du har en måneds opsigelse fra den dag du har skrevet opsigelsen.

Jeg har opsagt mit abonnement, men er opkrævet for en længere periode?

Her kan du sende os dit reg.nr. og kontonr på den konto du ønsker pengene ført retur til. Du bedes sende disse informationer til regnskab@bolignet.dk.

Har modtaget en rykker, men ikke nogen faktura?

Hvis du ikke er tilmeldt PBS, vil du altid modtage en faktura på din mailadresse og med posten. Kontrollér venligst, at vi har din rigtige mailadresse. Det kan også være vores mail ryger i din ”spam” mappe.

Hvorfor er mit internet blevet blokeret?

Det kan skyldes vi mangler din indbetaling. Ved afsendelse af rykker 2, vil dit abonnement automatisk blive spærret samme aften. Det vil dog blive åbnet igen med det samme, når du sender en kvittering af din betaling til regnskab@bolignet.dk eller samme dag vi modtager din indbetaling.

Ring til os på 70 27 70 67 eller skriv en email til info@bolignet.dk
Herlev Hovedgade 15, DK-2730 Herlev
Ved brug af dette site godkendes brug af cookies til analyse, tracking og personalisering af indhold. Læs mere om cookie-politik