Sådan behandler vi klager

Hos bolig:net vægter vi kundeservice meget højt. Derfor vil vi gerne høre fra dig, hvis du er utilfreds med den service eller sagsbehandling, du har fået hos os.

Din sag vil blive behandlet, seriøst og professionelt, i vores klageafdeling. Så snart vi har modtaget din klage, undersøger vi sagen. Med mindre din sag er meget kompliceret, kan du forvente, at vi svarer dig hurtigt.

Nogle gange har vi behov for at indhente kommentarer fra andre steder i virksomheden og så kan der godt gå et stykke tid, før vi konkluderer og svarer dig. Hvis vi undervejs får brug for flere oplysninger fra dig, kontakter vi dig.

Sådan klager du

Hvis du vil klage, skal du skrive til vores klageafdeling. Det kan du gøre enten på e-mail eller pr. post.

For at gøre behandlingstiden så kort som mulig, er det en god idé at medsende så mange detaljer som muligt, og medsende evt. bilag der kan støtte din sag.

  • Hvad du er utilfreds med?
  • Hvorfor du er utilfreds?
  • Hvad foreslår du, at vi gør ved sagen?

Send os klagen som post eller e-mail:

bolig:net a/s
Herlev Hovedgade 15
2730 Herlev
E-mail: info@bolignet.dk

Hvis du stadig er utilfreds

Når vores klageafdeling har færdigbehandlet din klage, får du et brev eller e-mail fra os med den konklusion, vi er nået frem til.

Skulle du derefter stadig være uenig, kan du henvende dig til Teleankenævnet.

Her finder du Teleankenævnet.

Ring til os på 70 27 70 67 eller skriv en email til info@bolignet.dk
Herlev Hovedgade 15, DK-2730 Herlev
Ved brug af dette site godkendes brug af cookies til analyse, tracking og personalisering af indhold. Læs mere om cookie-politik